موردی که مرا در خصوص این بازی هیجانزده میکند، استایل بصری آن است. به دلیل نبود مورد خاص، این سبک را NASA-punk مینامم. این سبک بصری از طرحهای مفهومی علمی-تخیلی در دههی 70 و 80 میلادی الهام پذیرفته است.
در مصاحبهای جدید با پادکست Friends Per Second، از رئیس استودیوهای ایکس باکس در مورد سری Halo، سرویس گیم پس و همچنین بازی Starfield سوالهایی پرسیده شد.
بازی Starfield در نیمهی اول سال 2023 برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد و از روز اول عرضه، برای مشترکان سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.
منبع: https://gamefa.com/884349/starfield-isnt-just-a-skyrim-reskin-says-head-of-xbox-game-studios/
آیا فکر میکنید که بازی Starfield یک Skyrim فضایی است؟ اگر اینگونه نیست، فکر میکنید چه مواردی این بازی را با Skyrim متمایز میکند؟ در چه جایی مشاهده کردید که این بازی مدل ساختههای بتسدا گیم استودیوز را تکامل میدهد؟
مت بوتی (Matt Booty)، رئیس استودیوهای ایکس باکس، در مصاحبهی جدید خود در خصوص بازی مورد انتظار Starfield صحبت کرده است.
فکر میکنم در بازی Starfield موارد جدید بسیار زیادی وجود خواهد داشت که طرفداران بتسدا و طرفداران تاد هاوارد آن را ندیدهاند.
در پایان این مصاحبه، از مت بوتی در خصوص تاریخ انتشار بازی Starfield سوال شد. پانبیانکو از رئیس استودیوهای ایکس باکس پرسید که آیا این بازی در تاریخ 3/3/2023 منتشر میشود؟ وی در پاسخ گفت که هنوز تاریخ دقیق انتشار این بازی مشخص نشده است.
رئیس استودیوهای ایکس باکس در پاسخ به این سوالات اظهار داشت:
رالف پانبیانکو (Ralph Panebianco) از سایت SkillUp با اشاره به این که استقبال از تریلرهای بازی Starfield تا حد زیادی مثبت بوده است، میگوید که اغلب مخاطبان این بازی را صرفاً به عنوان «یک Skyrim در فضا» رد کردهاند. وی از مت بوتی در خصوص بازی Starfield سوالات زیر را مطرح کرد.
آقای بوتی در ادامه به برخی از ویژگیهای بازی Starfield مانند ساخت سفینهها، نبردهای فضایی و اکتشاف سیارهها میپردازد.
من در طول یک سال و نیم گذشته این شانس را داشتم که زمان بیشتری را با تاد هاوارد بگذرانم و مشاهده کنم که او چگونه کار میکند و چه چیزی در طراحی بازی ارائه میدهد. مطمئن هستم که او روی چیزی که قبلا ساخته شده بود، کار نمیکند. رویکرد تاد هاوارد اینگونه نیست که چیزی مشابه را دوباره بنویسد و بسازد.