بهتازگی مرد شماره یک پشت سری بازیهای Zelda در ۲۰ سال گذشته یعنی ایجی آنوما (Eiji Aonuma)، تهیهکننده Tears of the Kingdom، در مصاحبه با رسانه Washington Post از این واقعیت جالب پرده برداشته است که این عنوان در واقع در مارس ۲۰۲۲ کاملاً قابلبازی بود و نینتندو تمام یک سال گذشته را تنها صرف پولیش کردن آن نموده است.
[دلیل تاخیر] این بود که مطمئن شویم که همه چیزِ بازی ۱۰۰ درصد مطابق استانداردهایمان باشد.
ایجی آنوما
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom یک سال قبل از اینکه منتشر شود، از آغاز تا انتها قابلبازی بود اما با این حال توسعهدهندگان به زمان بیشتری نیاز داشتند.
البته این تاخیر شاید موجب شد تا هیجانات حول این بازی، حتی بیشتر از قبل شود. در حال حاضر Tears of the Kingdom پرفروشترین نسخه در سری Zelda محسوب میشود و تنها در عرض ۳ روز، ۱۰ میلیون نسخه فروخته است. با وجود موفقیتهای بسیار اما خالق God of War عقیده دارد که گرافیک بصری این بازی بهطور شلختهای زشت است.
منبع: GamesRadar
منبع: https://gamefa.com/940730/zelda-tears-of-the-kingdom-was-basically-finished-before-its-year-long-delay/
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom هماکنون بهصورت انحصاری روی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. در صورت تمایل، میتوانید نقد و بررسی این بازی را از طریق این نشانی مطالعه کنید.
وی به این نکته اشاره میکند که دقیقاً همان زمان بود که Tears of the Kingdom تاخیر خورد و اگر فیزیک و دیگر اجزای بازی بهدرستی کار میکرد، خیلی زودتر از اینها میتوانستیم آن را تجربه کنیم چراکه در واقع توسعهدهندگان قصد داشتند آن را در سال ۲۰۲۲ منتشر کنند: